آموزش طراحی صفحه اینستاگرام 2021-03-03

آموزش طراحی چیدمان پیج اینستاگرام؛ بهترین نمونه‌های لی اوت پیج اینستا جریان

مخاطبانی که در آیند‌ه‌ی نزدیک به مشتریان همیشگی کسب‌وکار تبدیل خواهند شد. ویدیو یکی از محتواهایی است که بیشترین میزان اینگیجمنت را داشته اما طراحی و تولید آن دشوارتر از انواع دیگر محتوا است. ویدیوهای اینستاگرامی می‌توانند در زمان‌های زیر یک دقیقه و بالای 1 ساعت نیز تولید شوند. آنچه که در تولید محتوای ویدیویی با کیفیت اهمیت دارد سناریوی ویدیو و همچنین نحوه ساخت آن است. در چند ثانیه اول ویدیو باید مخاطب را جذب کنید تا برای دیدن تمام آن ترغیب شود.

تمام دوره ها متناسب با بازار کار روز ایران در حال بروزرسانی می باشند. با ثبت نام در هر دوره به محتوای آن به صورت نامحدود دسترسی داشته باشید. برای هر پست خود ترکیبی از هشتگ‌های مرتبط مانند #woodworking برای یک شرکت چوب بری در کنار هشتگ‌های ترندینگ و بسیار محبوب استفاده کنید. هر موجود یا حتی هر پدیده رنگ مخصوص به خود را دارد. گاهی موارد تلفیقی از چندین رنگ هویت یک عنصر، موجود یا پدیده را تشکیل می دهد. در پست گذاشتن از تنوع استفاده کنید و در تمام حالات ممکن و شکل‌های مختلف پست بگذارید.

با دکمه‌های Text و Drawing و Sticker می‌توانید ویرایش‌هایی دلخواه روی ویدیوها و تصاویر اعمال کنید. روی هر کدام از موارد که می‌خواهید در پایین کلیک کنید تا قادر به ویرایش کردن هرکدام به صورت جداگانه باشید. اپلیکیشن اینستاگرام را باز کرده و در گوشه بالا سمت راست روی Your Story بزنید. شاهد پیادمی خواهید بود که توضیح می‌دهد روم مورد نظر تحت پروفایل فیسبوک شما ساخته می‌شود. برای ادامه کار، گزینه Create Room as را بزنید.

فید پیج شما می تواند 9 تا 12 عکس بدون نیاز به پیمایش باشد. وقتی با دقت کنار هم قرار بگیرد ، بصورتی چشم نوازی می توانید تاثیر گذار باشد. این یکی دیگر از طرح های خلاق شبکه اینستاگرام می باشد و بسیار زیبا است ، زیرا اینگونه به نظر می رسد که شما در حال خواندن یک کتاب هستید. چشمان ما به طور طبیعی از راست به چپ به خواندن می رود . باز هم می توانید خیلی خلاق باشید و داستانی را برای خود بگویید. به عنوان مثال ، اگر در جایی سفر می کنید می توانید از یک خط برای نوشتن در مورد نکات سفر ، تجربه خود یا نام مقصد خود استفاده کنید.

برای ارسال همان تصویر یا ویدیو به سایر مخاطبان اینستاگرامی، به سراغ گزینه Send to Others بروید. در این بخش از آموزش اینستاگرام توضیح می‌دهیم که چطور قادر به تعامل با اکانت‌هایی هستید که در این شبکه اجتماعی دنبال کرده‌اید. از سوی دیگر، با مراجعه به وب‌سایت رسمی اینستاگرام (+) هم قادر به استفاده از نسخه تحت وب آن هستید. با این همه آپلود تصویر و ویدیو و اشتراک‌گذاری محتوا با دیگر کاربران ایستاگرام تنها روی اپلیکیشن موبایل اینستاگرام امکان‌پذیر است. برای اینکه آموزش اینستاگرام به بهترین شکل ممکن انجام شود، نخست لازم است به بنیادین‌ترین مسائلی بپردازیم که باید برای ورود به این شبکه اجتماعی بدانید و انجام دهید.

در این بخش از آموزش اینستاگرام به این ابزارهای خواهیم پرداخت. در این بخش از آموزش اینستاگرام توضیح می‌دهیم چطور می‌توانید چندین تصویر و ویدیو را در با استفاده از اپلیکیشن این شبکه اجتماعی روی اندروید و iOS استوری کنید. فیسبوک در حال حاضر پیام‌رسان‌های سه پلتفرم فیسبوک، فیسبوک مسنجر، اینستاگرام و واتس‌اپ را با یکدیگر ادغام کرده است. بنابراین اگر رابط کاربری اینستاگرام شما شکل و شمایلی تازه یافته، در واقع دارید از سرویس فیسبوک مسنجر برای ارسال و دریافت پیام‌های دایرکت اینستاگرام استفاده می‌کنید. برای استفاده از گزینه «Go Live» در اینستاگرام لازم است این اپلیکیشن را باز کرده و به صفحه تصویربرداری بروید.

هرقدر که متن بیو اینستا را بهتر بنویسید، اطلاعات مفیدی با اثرگذاری بیشتر را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهید. به کمک ۱۵۰ کاراکتری که برای این بخش از اینستاگرام در اختیار دارید، می‌توانید متنی خاص در بیو خود بنویسید و در همان ثانیه نخست به جلب توجه بپردازید. وقتی برای پاک کردن هایلایت از پروفایل خود آماده بودید، روی هایلایت مورد نظر بزنید تا به نمایش درآید، سپس به سراغ آیکن سه‌نقطه به نام More در گوشه پایین سمت راست بروید.

اینکه هشتگ مخصوصی را برای خود دارید خوب است، اما سعی کنید تا جایی که می‌توانید این هشتگ را تبلیغ کنید. اگر یک کسب و کار دارید، حتما هشتگ خود را روی رسیدها، تبلیغات و مغازه خود استفاده کنید. حتما هشتگ خود را در وبسایت و سایر شبکه‌های اجتماعی هم قرار دهید تا مردم به راحتی بتوانند آن را پیدا کنند.

صفحه اینستاگرام شما باید به سرعت به دیگران بگوید که شما چه کسی هستید، چه کاری انجام می‌دهید و چرا باید شما را دنبال کنند. به این ترتیب، برای شروع نیاز است که تمام فیلدها (اطلاعاتی که از شما خواسته شده) را در قسمت پروفایل اینستاگرام خود پر کنید. توجه خودتان را به این جلب نکنید که تصویر از نظر دیگران چطور است، به این جلب کنید که چطور می‌توانید یک تصویر جذاب و منسجم داشته باشید. برای گرفتن عکس‌های باکیفیت و عالی، دیگر نیازی به دوربین بسیار گران قیمت ندارید. فقط اطمینان حاصل کنید که هنگام عکاسی، هیچ اشتباهی مرتکب نمی‌شوید، مانند داشتن یک لنز کثیف، لرزش، گرفتن عکس‌های تار و غیره.

در ویدیوی زیر می‌توانید با نحوه نصب جی بی اینستا و اعمال تم روی آن آشنا شوید. دقت داشته باشید که در این زمینه باید تنظیمات و مواردی که برایتان ذکر شده است را به دقت انجام دهید زیرا موارد مربوط از اهمیت بالایی برخوردار هستند که نباید آنها را ساده درنظر بگیرید. هر چند که در حالت عادی وجود حاشیه در دیزاین پیج اینستاگرام ، در تمام عکس‌ها تمی عامه‌پسند نیست، اما در صفحه‌ اینستاگرام ظاهری منحصربه‌فرد ایجاد می‌کند.

بنابراین مهم است بنری طراحی کنید که جذاب باشد و سبک طراحی بنر با سبک برند شما و روحیه مخاطبان تان، هماهنگ باشد. شما فقط چند ثانیه فرصت دارید تا توجه کاربرانی را که در اکسپلورر می چرخند و یا فید شبکه اجتماعی شان را جستجو می کند، جلب کنید. بنر شما باید یک فراخوان روشن برای اقدام به کاری باشد که هدف استراتژی مارکتینگ شماست. در واقع باید به قدری واضح باشد تا دنبال کنندگان شما متوجه شوند که شما توقع دارید آنها چه کاری انجام دهند.

امیدواریم بتوانید به کمک این مطالب و نکات، انواع لوگوهای خاص و جذاب را بسازید و به دیگران عرضه کنید. در نهایت، شما می‌توانید از بخش اطلاعات تماس استفاده کنید. اگر پروفایل بیزینسی اینستاگرام دارید، می‌توانید ‌گزینه‌های مخاطب را به پروفایل اینستاگرام خود اضافه کنید که شامل تماس، ایمیل و موقعیت مکانی است. اگر این کار را نکنید، هنوز این گزینه را دارید که وبسایت خود را به پروفایل خود اضافه کنید. این کمک می‌کند تا اطلاعات بیشتری را به مخاطبین خود در زمینه‌های مختلف دهید و همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا بگویید که چه کاری انجام می‌دهید.

ایمیل آدرسی که از آن برای ساخت حساب اینستاگرام استفاده کرده‌اید را وارد نموده و Request Download را بزنید. انتخاب کنید که می‌خواهید رمز عبور خود را با استفاده از شماره موبایل ریست کنید یا با ایمیل. صفحه حذف اکانت تنها از طریق لینکی که در گام نخست تعبیه شده قابل دسترسی است و از طریق پروفایل خود قادر به ورود به آن نیستید. در بالای شبکه پست‌ها به سراغ لیبل Story Highlights بروید. اینستاگرام امکان پست کردن یک هایلایت از درون پروفایل را مهیا کرده است. بعد از انتشار، هایلایت درون پروفایل شما به نمایش درخواهد آمد.

با تقسیم تصاویر در تعدادی از کاشی ها ” سر پست های خود ”   چیزی متفاوت را خلق کنید تا در پروفایل خود تأثیر گذار باشند. در نظر داشته باشید در این روش باید هر پست به صورت جداگانه جذابیت خود را حفظ کند. وگرنه تعداد لایک و کامنت های شما کاهش خواهد یافت. به طور ساده می توان گفت که در طول ۹ پست باید ۳ داستان بگویید و برای هر داستان خود ۳ پست که تصاویر مرتبطی داشته باشند منتشر کنید.

این سبک از کار برای کسانی که حساب اینستاگرام خود را تازه فعال نموده اند مناسب می باشد و یا برای کسانی که برای پیج خود قرار است یک کمپین تبلیغاتی ایجاد نمایند . برای این کار می توانید هر عکس را در حاشیه مشخص قرار دارید تا زیباتر دیده شود. قالب های دایره ای، بیضی و مربعی شکل پرکاربردترین قالب ها برای این منظور هستند.

در گوشه بالا سمت راست تمام پست‌های تصویری و ویدیویی آیکنی به شکل سه‌نقطه قرار گرفته. در این بخش از آموزش اینستاگرام توضیح می‌دهیم که چطور می‌توانید پست‌های تصویری و ویدیویی را از حساب اینستاگرام خود پاک کنید. ضمنا از این نیز خواهیم گفت که چطور می‌توانید به جای پاک کردن پست‌ها، آن‌ها را آرشیو کنید.

شما می‌توانید طرح‌ها، لوگوها، آثار هنری و دیگر ابداعات خود را به طور مستقیم به مخاطبانتان نشان دهید و نشان دهید که چگونه توانایی‌های خود را در زمینه طراحی گرافیک به نمایش گذاشته‌اید. اولین گامی که در طراحی استاندارد پیج ، بسیار تاثیرگذار است، انتخاب یک تصویر مناسب برای پروفایل است. برای داشتن بهترین پروفایل، می‌توانید از لوگو برند خود یا تصویری مربوط به کسب و کارتان استفاده نمایید. سعی کنید تصویر پروفایل پیج شما منحصر به فرد باشد و از عکس‌های تکراری و موجود در سایر سایت‌ها استفاده نکنید. به طور کلی ظاهر پست‌ها، ترتیب قرار گرفتن، رنگ و تم آن‌ها، لی اوت یا چینش پیج را تشکیل می‌دهد. برای مثال چیدمان این پیج اینستاگرامی را ببینید.

رمز عبور خود را در صفحه بعدی وارد کنید و Next را بزنید. در این مرحله لازم است رمز عبور خود را وارد کرده و بار دیگر Request Download را بزنید. زمانی که صفحه تنظیمات حریم شخصی و امنیت به نمایش درمی‌آید، آنقدر به پایین اسکرول کنید تا به بخش Data Download برسید و سپس Request Download را بزنید. در بخش New Password یک رمز عبور جدید وارد کنید. اینستاگرام سپس از شما می‌خواهد که در بخش New Password Confirmation بار دیگر رمز عبور جدید خود را وارد و تایید کنید.

به‌عبارت ساده‌تر نوع محتوایی که آماده می‌کنید به‌صورت مستقیم وابسته به علاقمندی مخاطبان هدف خواهد بود. اگر به دنبال ایده برای هایلایت اینستاگرام هستید، یکی از راه‌های جلب توجه مخاطب به صفحه شما، دسته‌بندی کردن هایلایت ها است. برای مثال می‌توانید هایلایت ها را با توجه به علایق خود مانند کتاب، موسیقی، فیلم و غیره یا تفریحات خود مثل سفر و گردش‌های مختلف دسته‌بندی موضوعی کنید و به این ترتیب، به آن‌ها نظم بدهید. این کار باعث می‌شود که مخاطب راحت‌تر بتواند به موضوعات مختلف دسترسی داشته باشد. درباره تجهیزات مورد نیاز برای تولید محتوای حرفه‌ای در عصر حاضر جهت موفقیت در کسب و کار بایستی تجهیزات مورد نیاز برای تولید محتوای حرفه‌ای را، از نوع باکیفیت و...

به این ترتیب استوری شما سر از صفحه مخصوص آن هشتگ و لوکیشن درخواهد آورد. کاربرانی که به دنبال هشتگ‌ها و لوکیشن‌های خاص می‌گردند احتمالا استوری شما را دیده و تصمیم به تماشای آن بگیرند. استوری‌ها و Instagram Live دو قابلیتی هستند که به شما اجازه می‌دهند بیشترین تعامل را با فالوئرهای قبلی داشته و فالوئرهای جدید را نیز جذب کنید. اگر نگاهی به بالای تب اکسپلور در اینستاگرام بیندازید، می‌بینید که استوری‌ها و کاربرانی که در همان لحظه لایو هستند در فیدی افقی به نمایش درمی‌آید. شما هم باید با انتشار پست‌ها و استوری‌ها، جایی در آن فید برای خود بیابید.

عکس‌ها علی‌رغم سادگی، نظر مخاطب را جلب کرده و حس آرامش و ثبات را منتقل می‌کنند. همچنین، تم پیج اینستا با محیطی مینیمالیستی کمتر حواس مخاطب را پرت کرده و باعث می‌شود تمرکز بر روی برند و محتوا باشد. یک برنامه تم پست اینستاگرام که در حوزه کارهای مینیمالیستی گزینه خوبی باشد را نباید از دست داد که در این زمینه به نسبت سلیقه خود میتوانید روی چیدمان مطالب اکانت برنامه ریزی کنید.

هم چنین می توانید یک نوع تم تکرار شونده با کمک رنگ های مختلف بسازید و عکس های خود را در آن طراحی کنید. نگران نباشید اگر که نتوانید سوژه‌هایی همرنگ پیدا کنید. اپلیکیشن و نرم افزارهای زیادی وجود دارند که می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند. می‌توانید با آنها رنگ سوژه‌های خودتان در تصاویر را تا حدودی اصلاح کنید یا تغییر دهید. همچنین می‌توانید از افکت‌ها و فیلترهایی که رنگ مورد نظر را می‌سازند استفاده کنید.

به طور خلاصه، اگر واقعاً یک شاهکار نباشد، بعید است که بخواهید متوقف شوید و در آن عمیق شوید. در عوض، من به شما توصیه می کنم از تمام امکاناتی که اینستاگرام به شما ارائه می دهد، مانند چرخ و فلک استفاده کنید . این نوع طراحی کم‌تر در صفحات اینستاگرام دیده می‌شود، اما زمانی که با چنین صفحه‌ای روبرو شوید، شک نکنید که شما را مجذوب خود خواهد کرد. بدین منظور، می‎توانید هر یک یا دو ردیف را با ترکیب رنگ‌های رنگین کمانی دیزاین کنید تا پس از ترکیب چند ردیف در کنار هم، تصویری از یک رنگین کمان پدید آید.

بنابراین، از حداکثر امکانات عکاسی خود و ترجیحا از یک عکاس حرفه ای برای گرفتن عکس هایی با کیفیت به منظور به اشتراک گذاری در پیج اینستاگرام استفاده کنید. شما می توانید به روش های مختلفی از اینستاگرام درآمد داشته باشید؛ ولی پیش از هر کاری باید یک ایده کسب و کار خوب داشته باشید، مخاطب هدف خود را شناسایی کنید و یک پیج حرفه ای بسازید. پیش از شروع پست گذاشتن، باید در رابطه با لی اوت مورد نظر خود تصمیم بگیرید و پست های خود را بر آن اساس طراحی کنید. هرچند این سبک از چیدمان پیج اینستاگرام، لی اوت زیبایی دارد؛ اما ممکن است برای مخاطبی که در قسمت Home اینستاگرام یک‌به‌یک تکه‌های پازل را می‌بیند، خوشایند نباشد. مورد سوم یکی از مهم‌ترین دلایل اهمیت چیدمان پیج است. لی اوت پیج، سریع‌ترین و در عین حال آسان‌ترین راه برای انتقال پیام است.

طراحی پیج اینستاگرام باید به گونه‌ای باشد که تجربه کاربری مثبتی را برای مخاطبان ایجاد کند. استفاده از المان‌های گرافیکی منظم، خوانا و جذاب می‌تواند به بهبود تجربه کاربری کمک کند. در این ایده برای طراحی پیج اینستاگرام، باید هر مربع را به منزله یک موزاییک در نظر بگیرید.

آموزش مخفی‌کردن لایک‌ها در اینستاگرام یکی از ویژگی‌های مفید این اپلیکیشن است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا تعداد لایک‌های پست‌های خود را از دید دیگران پنهان کنند. این ویژگی می‌تواند در کاهش تأکید بر جنبه‌های رقابتی و فشارهای اجتماعی که گاهی از طریق تعداد لایک‌ها به وجود می‌آید، کمک کند. به‌ویژه برای کسانی که نمی‌خواهند تعداد لایک‌های پست‌هایشان مقایسه شود یا برای کسانی که تمایل دارند محتوایشان بر اساس کیفیت و ارزش آن ارزیابی شود نه بر اساس تعداد لایک‌ها، این امکان مفید است. پیش‌تر اشاره شده که بخش پروفایل، یکی از قسمت‌های اصلی اپلیکیشن اینستاگرام است.

بعد از تایپ کردن عبارت تگ مورد نظر، می‌توانید یا لیستی که به صورت اتوماتیک از برجسته‌ترین نتایج به دست می‌آید را از نظر رد کنید یا روی تب Tags بزنید تا نتایجی که تگ نیستند از فیلتر عبور کنند. اگر لازم است، با دو انگشت ابعاد تصویر را تغییر دهید تا به صورت کامل صفحه را پر کند. گزینه Tap to Type را بزنید تا قادر به تایپ کردن یک پیام مثل همیشه باشید. اگر نیاز داشتید بعد از بررسی پیام‌های دایرکت یک پیغام را حذف کنید، می‌توانید از مطلبی که در آن حذف دایرکت‌ های اینستاگرام توضیح داده شده است استفاده کنید. روی هر پیغامی که می‌خواهید بزنید تا صفحه مکالمات باز شود و سپس می‌توانید از بخش اختصاص یافته به متون و دکمه‌های مدیا برای ارسال پاسخ استفاده کنید. یک کپشن (متنی که زیر تصویر به نمایش در می‌آید) بنویسید و در صورت تمایل با گزینه Tag People، دوستان خود را در تصویر تگ کنید.

بعد از این تصویر پروفایل شخص مقابل شکلی اندک شفاف به خود می‌گیرد و استوری‌های او در پایان فید شما نمایش داده می‌شوند. وارد اینستاگرام شده و به صفحه پروفایل خود بروید. می‌توانید به سراغ آیکن جستجو بروید و نام شخصی که می‌خواهید بی‌صدا شود را وارد کنید. برای نهایی شدن روند حذف همیشگی پست اینستاگرامی شما، لازم است بار دیگر Delete را بزنید تا تایید کنید که واقعا می‌خواهید پست پاک شود. به یاد داشته باشید که بعد از این مرحله، دیگر امکان بازگردانی پست پاک شده وجود ندارد.

اما چالش اصلی اینجاست که با توجه به شلوغ بودن این افراد، ممکن است پاسخ درخواست خود را دیر دریافت کنید. در این شرایط اگر برای یک کمپین خاص در یک تاریخ خاص برنامه‌ریزی می‌کنید ممکن است کمپین شما با مشکل روبرو شود. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم از خدمات پلتفرم جریان استفاده کرده و به‌راحتی کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ خود را با اینفلوئنسرهای حوزه‌های مختلف برگزار کنید. با استفاده از صفحه دیسکاور پلتفرم جریان می‌توانید تعرفه‌های اینفلوئنسرها برای پست و استوری را ببینید و در نتیجه با توجه به بودجه تبلیغاتی خود بهترین پیج را انتخاب کنید.

اگر شما یک طراح گرافیکی هستید، اینستاگرام می‌تواند یک ابزار بسیار موثر برای ارتقاء کسب و کار و فعالیت‌های خلاقانه شما باشد. در این مقاله، به بررسی مزایای طراحی گرافیک پیج اینستاگرام و نکات کلیدی برای استفاده بهینه از این پلتفرم خواهیم پرداخت. در این مقاله، ۷ چیدمان اینستاگرام جذاب و محبوب را برای طراحی پیج کاری به شما معرفی کردیم. شما می توانید کار طراحی پیج را به سرویس های دیجیتال مارکتینگ بسپارید.

IGTV یک اپلیکیشن مجزا هم برای موبایل‌های آیفون و اندروید دارد، اما لزوما نیازمند استفاده از آن نخواهید بود و قابلیت‌های مربوط به این ویژگی در اپلیکیشن خود اینستاگرام هم یافت می‌شوند. اگر نمی دانید بنر اینستاگرامی چیست و چه تاثیری بر روی رشد پیج تان خواهد داشت، در این مقاله قصد داریم اصول طراحی بنر اینستاگرامی را به شما آموزش دهیم. اگر به حوزه محتوا علاقه دارید، جای درستی آمده‌اید!

خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام