استفاده از تبلیغات اینستاگرام برای افزایش نرخ فروش2021-04-04
تکنیکهای افزایش فروش در اینستاگرام و تلگرام پایگاه خبری تحلیلی انصاف نیوز
کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند. تخفیفها به عنوان یکی از فاکتورهای جذاب برای مشتریان در نظر گرفته میشود؛ چراکه به وسیله آن میتوانند پول کمتری برای سفارش محصولات و یا خدمات موردنظر خود پرداخت کنند. اما در آن طرف داستان، تخفیفها میتوانند برای فروشندگان نیز سودآور باشند. شما باید محصولی را برای فروش انتخاب کنید که تعداد رقبا در آن کم باشد تا بتوانید با قیمتی بهتر به فروش برسانید. محصولاتی که بازتابی از روزمره زندگی، مد، زیبایی و فناوری دارند، به راحتی تبلیغ میشوند و میتوان ایدههای خلاقانهای برای آنها به کار گرفت. حالا میتوانید از ابزارهای آنالیز (Insights)، امکان اضافه کردن لینک به استوریها (برای حسابهای با بیش از ۱۰ هزار دنبالکننده) و تبلیغات (Ads) استفاده کنید.
در بخش قبلی، به این نکته تأکید کردیم که شناخت مخاطبان هدف یا همان پرسونا برای افزایش فروش در اینستاگرام مهم است. حالا در قدم بعدی، باید به فکر افزایش فالوورهای واقعی و مرتبط با محصولات پیج باشید. پس از اینکه مدتی از فعالیت آنلاینشاپ شما گذشت، میتوانید یک وبسایت فروشگاهی راه بیندازید تا کسبوکارتان را بهتر و حرفهایتر مدیریت کنید. داشتن یک وبسایت رسمی به افزایش اعتماد مشتریان و اعتبار برند شما کمک میکند. پس از جذب مخاطب هدف، نوبت به ایجاد یک تجربه خرید آسان برای آنها می رسد. یک تجربه خرید آسان می تواند به افزایش نرخ تبدیل و فروش شما کمک کند.
صرفاً شات شدن کافی نیست؛ باید استراتژی داشته باشید و بدانید چگونه از این فرصت بیشترین بهره را ببرید. الگوریتمهای AI توانایی تحلیل رفتار مشتری را دارند و میتوانند پیشنهادهای شخصیسازیشده ارائه دهند. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تابناک می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است. با داشتن یک اکانت حرفه ای می توانید از ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام (Insights) استفاده کنید.
- اگر به دنبال تأثیرگذارترین روش تبلیغات در فروش هستید، هدفگذاری بر اساس کلمات کلیدی میتواند گزینه مناسبی باشد. {
- پس از اینکه مدتی از فعالیت آنلاینشاپ شما گذشت، میتوانید یک وبسایت فروشگاهی راه بیندازید تا کسبوکارتان را بهتر و حرفهایتر مدیریت کنید. |}{
- استراتژیهای هوشمند بیدینگ مثل رانندگی با خودروی دندهاتومات کار را خیلی راحت میکنند؛ ولی ممکن است آن قدر بید را... |}
- معرفی درست و حرفهای (صادقانه و شفاف) محصول به مثابه کالا یا خدمات.
- افزایش فروش در اینستاگرام به استراتژیهای هوشمندانه و اجرای تکنیکهای مؤثری نیاز دارد که در ادامه به ۶ مورد از آنها خواهیم پرداخت. {
- هایلایتهای مرتب، پیج شما را سازمانیافته نشان میدهد و مخاطبان میتوانند بهسرعت محصول موردنظر خود را پیدا کنند. |}
فیلترهای AR بسیار تعاملی بوده و یکی از موارد علاقه الگوریتم اینستاگرام در سال 2025 هستند. محتوای آموزشی و در عین حال سرگرم کننده، بیشترین میزان توجه را به خود جلب می کند. ارسال منظم پست برند شما را قابل مشاهده می کند و در ذهن مخاطبان نگه می دارد. برای برگزاری رویدادهای آنلاین در اینستاگرام، می توانید از ابزارهای مختلفی مانند Instagram Live و IGTV استفاده کنید.
مشتریان، پایه و اساس هر کسب و کاری به حساب میآیند و مهمترین عامل برای موفقیت به شمار میروند. به طور معمول زمانیکه یکی از محصولات یا خدماتِ شما توسط مشتری خریداری میشود، پرسشهای زیادی در حین تکمیل فرآیند خرید برای او ایجاد میشود. به طور مثال ممکن است ابهاماتی در خصوص نحوهی ارسال کالا، زمان تحویل مرسوله، هزینهی ارسال، نحوهی پرداخت و مواردی از این دست داشته باشد که نیازمند پاسخدهی سریع و به موقع خواهد بود. در این مقاله از زرین پلاس، به بررسی راهکارهای کاربردی و تجربه شده برای راهاندازی آنلاین شاپ در اینستاگرام و افزایش فروش می پردازیم. از ایجاد محتوای جذاب گرفته تا بهینهسازی پروفایل و استفاده از تبلیغات هدفمند، همه این موارد نقش مهمی در جذب مشتریان بالقوه و تبدیل آن ها به مشتریان واقعی ایفا می کنند. با دنبال کردن این توصیه ها، کسب و کارها می توانند در دنیای رقابتی اینستاگرام موفق شوند و فروش خود را به طرز چشمگیری افزایش دهند.
محتوای ریلز باید سرگرمکننده، کاربردی، جذاب و گاهی هم آموزشی باشد تا احتمال اشتراکگذاری و تعامل با دنبالکنندگان را بالا ببرد. با در نظر گرفتن این نکات، محصولاتی ارائه میکنید که نیازهای مخاطبان را به بهترین شکل پاسخ میدهند. ترکیب کیفیت عالی و قیمت مناسب همراه با شناخت دقیق مخاطبان هدف، مشتریان را ترغیب به خرید میکند و نرخ تبدیل را بالا میبرد. اولین قدم برای حضور حرفهای و افزایش فروش در اینستاگرام، تبدیل حساب کاربری شخصی به اکانت بیزنسی است.
بنابراین، با بهینهسازی آن، می توانید آن ها را به سمت خرید و تبدیل شدن به مشتریان وفادار سوق دهید و در نتیجه، فروش خود را به طور چشمگیری افزایش دهید. یکی از نقاط مثبت اینستاگرام محتوای بصری آن است که همواره میتواند بهترین تاثیر را بر مخاطبان بگذارد. همیشه باید به یاد داشته باشید که ممکنه بخشی از مخاطبهاتون به دلایل مختلف نتونن خرید کنن. اینجاست که برگزاری کمپینهای فروش و تخفیفهای ویژه میتونه فرصتی عالی برای اونها به حساب بیاد.
جدا از طراحی جذاب و کاربردی محتوا، تبلیغات اینستاگرام را میتوان به عنوان یکی از گزینههای کاربردی افزایش فروش در این شبکه در نظر گرفت. این مورد به شما کمک میکند تا با پرداخت هزینهای مشخص، تبلیغات خود را به کاربرانی نشان دهید که به محصولات و یا خدمات شما علاقه داشته باشند. اینستاگرام بهطور مداوم آپدیتهایی ارائه میدهد که هدف آنها تسهیل فروش اینترنتی آنلاین شاپها است.
سعی کنید با برندهایی که محصولات مرتبط یا مکمل با محصول کسب و کارتان دارد، همکاری کنید. شما ربات نیستید که تنها به فکر انتشار پست، لایک و کامنت کاربران باشید. این موضوع یک ایده فروش در اینستاگرام است که تاثیر بسیار زیادی بر فروش محصولات می گذارد. بنابراین اگر به دنبال ایده فروش محصول در اینستاگرام هستید حتماً نحوه هشتگ گذاری اینستاگرام را یاد بگیرید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید. هر از گاهی در استوری اینستاگرام به مناسبتهای مختلف کد تخفیف ارائه کنید، البته برای آن محدودیت درنظر بگیرید.
فالوورهای آنان، از پیشنهادات این افراد برای خرید محصولی خاص استقبال می کنند و به نوعی دنباله روی آن ها هستند. به یاد داشته باشید که ارائه تصویری برند شما به صورت آنلاین ممکن است اولین برخورد یک مشتری با شما باشد؛ پس اطمینان حاصل کنید که محتوای به کار رفته در آن منحصر به فرد است. اگر در یک حوزه خاص فعالیت میکنید و نمیدانید که فروش آنها در این پلتفرم مناسب است یا خیر. میتوانید از خدمات تخصصی مشاوره اینستاگرام تیم کارینو استفاده کنید.
خبرنامه پیامکی چیست و چگونه میتواند بازدهی تبلیغات شما را افزایش دهد؟
مخاطبان خیلی زود متوجه میشوند که آیا معرفی شما واقعی است یا فقط یک تبلیغ معمولی. یکی از تغییرات اساسی در بازاریابی مستقیم، ادغام کانالهای مختلف ارتباطی برای ایجاد یک تجربه یکپارچه است. سوالات و تجربیات خود را در رابطه با استفاده از تبلیغات پولی با ما به اشتراک بگذارید.
وب سایت نوین هم به ازای فروش دوره از طریق لینک اختصاصی شما، برایتان کمیسیون در نظر میگیرد. در استوری یا پستهایی که منتشر میکنید، از مخاطبان جدید دعوت کنید که شما را دنبال کنند یا با شما تعامل داشته باشند. اگر شات کردن نتیجه خوبی داشت، میتوانید به همکاریهای طولانیتر فکر کنید. مثلاً چند شات متقابل در بازههای زمانی مختلف انجام دهید یا محتوای مشترک تولید کنید.
در چند قدمِ ساده فروشگاه آنلاین بسازید؛ با استفاده از امکانات فروش و ارسال پادرو راحتتر از همیشه محصولاتتان را بفروشید و سریعتر از همیشه به دست مشتریان برسانید. زمانی که شما هزینه تبلیغ در اینستاگرام را به صورت ساعتی پرداخت میکنید، صرفا ساعت تبلیغ مهم نیست. همه ما از پتانسیل بالای تلگرام و اینستاگرام برای فروش و برندینگ یک برند تجاری اگاه هستیم.
نوشته های مرتبط
به عنوان مثال، اگر کسب و کار شما در زمینه فروش لباس است، می توانید از تصاویر و فیلم های جذابی از لباس های خود استفاده کنید تا توجه مخاطبان را جلب کنید. همچنین، باید محصولات خود را به گونه ای قیمت گذاری کنید که برای مشتریان مقرون به صرفه باشد. همکاری با اینفلوئنسرها می تواند راهی موثر برای معرفی محصولات یا خدمات شما به مخاطبان گسترده ای باشد.
این پیشنهاد میتواند تخفیف ویژه برای اولین خرید، ارسال رایگان یا یک هدیۀ کوچک بهعنوان تشکر از خرید اول باشد. بهجای فروش تکی محصولات، پکیجهای جذاب درست کنید و با ترکیب چند کالای مکمل، محصولاتتان را دستهای بفروشید. این نوع بستهبندی باعث میشود مشتریان احساس کنند که در ازای پرداخت هزینۀ کمتر، ارزش بیشتری دریافت میکنند. مثلاً اگر آنلاینشاپ محصولات آرایشی و بهداشتی دارید، یک پکیج کامل برای محصولات مراقبت از پوست یا مو درست کنید و آن را با تخفیف ویژه بفروشید. ارائه تخفیف و پیشنهادات ویژه می تواند به افزایش نرخ تبدیل کمک کند.
{راهکارهای افزایش فروش در اینستاگرام: بازاریابی محتوایی
|}استوری و لایو دو ابزار قدرتمند برای تعامل مستقیم برای فالوورها هستند. در استوری اینستاگرام میتوانید روزانه با مخاطبان خود در ارتباط باشید، پیشنهادها و تخفیفهای ویژه را اطلاعرسانی کنید یا انواع نظرسنجی و پرسشوپاسخ را به اشتراک بگذارید. با توجه به این نکات، می توانید محصولات مناسبی را برای فروش در اینستاگرام انتخاب کنید و فروش خود را افزایش دهید.
برای مثال، یک برند پوشاک زنانه ممکن است جامعه مورد هدف خود را زنان ۲۰ تا ۳۴ ساله در ایران در نظر بگیرد. بنابراین، باید استراتژی های خود را به گونه ای طراحی کند تا مورد توجه این گروه خاص قرار بگیرد. این برند می تواند عکس هایی از سبک زندگی این جامعه در اینستاگرام به اشتراک بگذارد و گزینه ” همین حالا خرید کنید ” را هم در پایین عکس ها برای هدایت کاربران به وبسایت خود بیاورد. آموزش فروش در اینستاگرام ترفندهای مختلفی دارد که یکی از آنها ارتباط با کسب و کارهای بومی است. اگر کسب و کار محلی در اینستاگرام دارید و محصولات خود را تنها به یک منطقه خاص ارائه میکنید، با کسب و کارهای آن منطقه تعامل داشته باشید.
به این ترتیب میتوانید از میان مخاطبانی که این کارها را انجام میدهند قرعهکشی کرده و یک یا چند نفر را به عنوان برنده انتخاب کنید. توجه به رویههای دوستدار محیطزیست که مسئولیتپذیری اجتماعی را برجسته میکند، در حال افزایش است. تعهد برند خود به پایداری را از طریق پستها، استوری ها و ریل ها نشان دهید. انتشارات نظرات مشتریان کنونی شما به مشتریان بالقوه در مورد اعتماد به برند و کیفیت محصول اطمینان می دهد. الگوریتم اینستاگرام محتوای ویدیویی را ترجیح میدهد، بنابراین استفاده از این قالبها برای افزایش دیدهشدن و تعامل بسیار موثر هستند. تبلیغات بازدیدی یعنی فقط به اندازهای هزینه میکنید که قرار است محتوای شما دیده شود.
بعد از هدفگذاری دقیق، مرحله بعدی انتخاب استراتژی مناسب برای تبلیغات پولی است. راههای متعددی برای تبلیغات پولی وجود دارد، اما برای مشاهده تأثیر بیشتر در فروش، باید بهترین استراتژی را بر اساس هدف کسبوکار خود انتخاب کنید. اگر به دنبال تأثیرگذارترین روش تبلیغات در فروش هستید، هدفگذاری بر اساس کلمات کلیدی میتواند گزینه مناسبی باشد.
بررسیها نشان داده که استفاده از گیمیفیکیشن در بازاریابی مستقیم میتواند تعامل کاربران را تا ۵۰ درصد افزایش دهد. این تکنیک با استفاده از مکانیزمهای بازی مانند امتیازدهی، رقابت و جوایز، تجربه کاربران را جذابتر میکند. بازاریابی مستقیم در ۲۰۲۵ تنها به ارسال پیامهای تبلیغاتی محدود نمیشود، بلکه برندها باید از تکنیکهای جدیدی برای جذب و حفظ مشتری استفاده کنند. برندهایی که از هوش مصنوعی در کمپینهای خود استفاده کردهاند، نرخ تبدیل تا ۲۵ درصد افزایش داشته است.
با بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر فعال در هر ماه، اینستاگرام برای برندینگ مناسب ترین مکان به نظر می رسد. اینستاگرام مکانی است که مردم هیجانات شان را با خرید کردن نشان می دهند. از محتواهای تولیدی آن ها به عنوان مدرکی برای مشتریان احتمالی خود که هنوز هم به خرید از شما شک دارند، استفاده کنید.
نقش اساسی قابلیت Call To Action، ارسال فراخوان به کاربران به منظور آسانسازی فرآیند فروش، دسترسی آسان به لینک خرید محصولات و یا اطلاعات تماس با شرکتهاست. بیشترین کاربرد کلید کال-تو-اکشن، به منظور دعوت از کاربر برای خرید محصولات یا خدماتیست که به صورت آنلاین انجام میشوند. مصرف کنندگان از تبلیغات مستقیم استقبال نمی کنند؛ بنابراین، حتی زمانی که از یک اینفلوئنسر برای تبلیغ محصولات خود استفاده می کنید، محتوای او نباید مانند بازاریابی به نظر برسد.
به طور کلی، برای فروش در اینستاگرام، به حداقل 10,000 فالوور نیاز دارید. البته، این تعداد می تواند بسته به عوامل ذکر شده، کمتر یا بیشتر باشد. AR و VR دو فناوری جدید هستند که می توانند تجربه خرید را برای مشتریان شما بسیار جذاب تر کنند. AR به کاربران اجازه می دهد تا محصولات شما را به صورت مجازی در محیط اطراف خود مشاهده کنند. VR به کاربران اجازه می دهد تا محصولات شما را به صورت کاملاً مجازی تجربه کنند. خدمات پس از فروش عالی می تواند به ایجاد تجربه خرید مثبت برای مشتریان و افزایش احتمال خرید مجدد آنها از شما کمک کند.
با کوکو، دیگر نگران هزینههای نامشخص و نوسانات قیمت تبلیغات نخواهید بود. این پلتفرم اطلاعات دقیقی درباره تعرفههای تبلیغاتی اینفلوئنسرها ارائه میدهد و تضمین میکند که تبلیغات شما با بهترین قیمت ممکن اجرا شوند. اگرچه، ممکن است بعضی از مشتریان به آسانی عکس محصولات شما را به اشتراک نگذارنند؛ پس شما باید آن ها را متقاعد کنید. برای این کار، جایزه ای برای بهترین عکس با هدف انگیزه دادن به آن ها در نظر بگیرید. به عنوان نمونه، اگر شما تامین کننده محصولات غذایی خاصی هستید، از غذاهایی که می توان با کمک محصولات شما درست کرد، عکس بگیرید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. حتی می توانید طرز تهیه آن ها را در کپشن بیاورید یا در مناسبت های خاص، درست کردن آن ها را به کاربران پیشنهاد دهید.
استفاده از این روشها به شما کمک میکند تا از سطح یک آنلاینشاپ معمولی با فروش متوسط فراتر بروید و به اهداف خود در این زمینه برسید. این تبلیغات به شما امکان میدهد که محصولات و خدمات خود را به طیف گستردهتری از مخاطبان معرفی کنید. سومین روش افزایش فروش در اینستاگرام، استفاده از استراتژیهایی است که به بیشتر دیدهشدن آنلاینشاپ شما کمک میکند. داشتن وب سایت برای همکار فروش باعث میشود تا دستتان برای تبلیغات و فروش بیشتر باز باشد؛ اما الزامی برای استفاده از سایت وجود ندارد. بسیاری از همکاران فروش از طریق شبکه اجتماعی، وبلاگ، کانال یوتیوب و... در Awin میتوانید برای بیش از کسب و کار مختلف از جمله برندهای بزرگ مانند Under Armour و Samsung همکار فروش باشید.
شات کردن در اینستاگرام مثل یک فرصت طلایی برای دیده شدن است، اما این شما هستید که باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر با این نوع بازاریابی، میتوانید مقاله ترکیب ایمیل و پیامک در بازاریابی را مطالعه کنید. استراتژیهای هوشمند بیدینگ مثل رانندگی با خودروی دندهاتومات کار را خیلی راحت میکنند؛ ولی ممکن است آن قدر بید را...
مثلاً اگر میدانید که مخاطبانتان از نسل جوان هستند، سعی کنید از تصاویر واقعی این گروه سنی در پستهای خود استفاده کنید. توجه کنید که ویدیوها کوتاه و تاثیرگذار باشند و در چند دقیقه اول مخاطب را به خود جذب کنند. کلیه حقوق مادی و معنوی سایت نزد بیلاود مارکتینگ محفوظ است و طبق قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد. داده های رفتاری مخاطبن اطلاعات ارزشمندی را در مورد اینکه مخاطبان به چه مواردی علاقه دارند، به شما می دهد. بهعنوان نمونه، میتوانید تمامی موارد ذکرشده را در آنلاینشاپ آیبولک مشاهده کنید. برای مثال، می توانید از CTA ای مانند “با استفاده از کد تخفیف 20 درصد تخفیف بگیرید” استفاده کنید تا تخفیف ویژه خود را به مخاطبان خود اطلاع دهید.
در این صورت مخاطبان با کلیک روی لینک خرید محصول وارد صفحه آن شده و با کد تخفیف، خریدشان را نهایی میکنند. سعی کنید به دنبال پستها و استوریهایی که کاربران صفحه شما را در آنها تگ کردهاند گشته، آنها را جمعآوری کنید و این محتواها را در قالب استوری در پیج خود قرار دهید. حتی میتوانید این عکسها و یا ویدئوها را در هایلایتهای صفحه خود و با عنوانهایی همچون “تجربه خرید مشتریان” ذخیره کرده تا کاربران جدیدی که وارد صفحه شما میشوند؛ بتوانند آنها را مشاهده کنند. حالا که حرف از سئو اینستاگرام شد، واجب شد راجع به کپشن نویسی اینستاگرام هم حرف بزنیم. کپشن پستها و ریلز یکی از بهترین جاهاست که توش سئو رو رعایت کنین و به این ترتیب بیشتر دیده بشین.
با توجه به اینکه ۸۸.۰۲ درصد از جستجوهای کاربران در آسیا در گوگل انجام میشود ( Statcounter)، تبلیغات در این پلتفرم میتواند تأثیر بسزایی داشته باشد. گوگل با توجه به هزینه و کیفیت تبلیغ، جایگاه آن را در نتایج جستجو تعیین میکند. در تلگرام، کانالها برای اطلاعرسانی و فروش مستقیم بسیار مؤثر هستند.
راه های زیادی برای افزایش فروش اینستاگرام وجود دارد و نمیتوانید با تنها یک روش موفق شوید. برای این کار باید یک استراتژی محتوایی مناسب داشته باشید، مرتب محتوا منتشر کنید، هشتگهای درست به کار ببرید و در مکالمه با مخاطبان خوش اخلاق باشید. یعنی یک اسم و آیدی مناسب انتخاب کنید و لوگوی برندتان را به عنوان تصویر پروفایل قرار بدهید.
پس از ریلها و استوریهای ویدیویی برای جلب توجه بیشتر استفاده کنین. طبق گفته مدیر اینستاگرام؛ اگه ۳ ثانیه اول ریلز شما دیده بشه احتمال وایرال شدنش بسیار زیاده، چون کسی که ۳ ثانیه اول براش جالب بوده و نگاهش کرده احتمالا بقیهش رو هم میبینه. ریلز بیشترین تاثیر رو برای این که بتونین مخاطبای هدف بیشتری جذب کنین داره، که همین باعث افزایش فروش در اینستاگرام میشه. خرید و فروش در اینستاگرام آنقدر گسترده شده که حتی خود اینستاگرام را نیز به فکر واداشت و منجر به ایجاد قابلیت اینستاگرام شاپ شد. این موضوع نشان میدهد افزایش فروش در اینستاگرام دغدغهای جهانی است و کسبوکارهای اینستاگرامی با استفاده از استراتژیهای فروش در اینستاگرام تلاش میکنند فروش خود را افزایش دهند. اگر نمیخواهید از این جریان عقب بمانید، حتماً از استراتژیهای فروش در اینستاگرام که در ادامه توضیح داده شده است استفاده کنید.
برای مثال، اگر عبارت “کفش کتانی“ را جستجو کنید، میتوانید محصولات مختلف در این بخش از نتایج گوگل مشاهده کنید. در دنیایی که ۶۷.۱ درصد از افراد به اینترنت دسترسی دارند و هر فرد بهطور متوسط روزانه ۶ ساعت و ۳۱ دقیقه آنلاین است (Demandsage)، این فرصت برای دسترسی به کاربران را نباید از دست بدهید. هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما میفرستیم. برای فعال کردن قابلیت تماس، وارد پروفایل کاری (Business Account) خود شوید و در قسمت Edit Profile، به انتهای صفحه بروید. با انتخاب گزینهی Contact Options، به راحتی میتوانید قابلیت تماس را در پروفایل خود فعال کنید. مردم اینفلوئنسرها را دوست دارند، زیرا در نظرشان آن ها مانند مصرف کنندگان عادی به نظر می رسند.
تشویق کاربران به اینکه بیشتر برای خرید از برند شما هزینه کنند، یکی از سختترین بخشهای فروش در اینستاگرام است. ابتدا باید انگیزهای برایشان فراهم کنید تا آنها تصمیم بگیرند بیشتر خرید کنند. اگر برای تبلیغات در اینستاگرام نیاز به کمک دارید، میتوانید از خدمات پلتفرم جریان در این زمینه استفاده کنید. با توجه به نیاز صفحهتان یکی از دو نوع تبلیغات بازدیدی یا تعرفهای را انتخاب کنید و کمپین تبلیغاتیتان را به بهترین شکل پیش ببرید.
برای مثال، می توانید از تخفیف های درصدی، تخفیف های نقدی، تخفیف های خرید همراه، هدیه رایگان و غیره استفاده کنید. برای مثال، می توانید از CTA ای مانند “فقط تا فردا فرصت دارید” استفاده کنید تا حس اضطرار و فوریت ایجاد کنید. برای مثال، می توانید از CTA هایی مانند “خرید کنید”، “ثبت نام کنید”، “دانلود کنید” و غیره استفاده کنید.
آشنایی کامل با امکانات تبلیغاتی این اپلیکیشنها بسیار حیاتی است و انتخاب درست بستر یک تبلیغ یا پروموشن هدفمند، میتواند شما را به هدف اصلی خود برساند. در این حالت، اینستاگرام امکان ایجاد لینک در استوریها را برایتان ایجاد میکند و مخاطبان شما میتوانند با کشیدن صفحه به بالا، به وبلاگ یا صفحات مدنظر شما متصل شوند. در این روش که به آن UGC هم میگویند، مخاطبان پستهای منحصربه فردی تولید کرده و همراه با هشتگ مورد نظر شما در پیج خود میگذارند. الگوریتم اینستاگرام در سال 2025 به محتوایی که کاربران ذخیره و به اشتراک می گذارند اهمیت بیشتری می دهد. محتوای ارزشمندی ایجاد کنید که کاربران را تشویق میکند تا برای مراجعه بعدی ذخیره کنند یا با دوستان خود به اشتراک بگذارند، مانند آموزش، نکات یا پستهای الهامبخش. الگوریتم اینستاگرام در سال 2025 محتوای مناسب برای بخشهای خاص در میان مخاطبان هدف را ترجیح میدهد.
این سایت