دوره آموزش اکسس (Microsoft Access)

در دنیای امروزی پر از فناوری و رقابت، داشتن مهارت‌های کامپیوتری و دیجیتالی امری ضروری به حساب می‌آید

توسط مدیر سایت در 6 دی 1402

در دنیای امروزی پر از فناوری و رقابت، داشتن مهارت‌های کامپیوتری و دیجیتالی امری ضروری به حساب می‌آید. یکی از دوره‌های برتر و معتبر در این زمینه، دوره ICDL (International Computer Driving License) است که توسط آموزشگاه آپادانا نیز برگزار می‌شود.

معرفی دوره ICDL
ICDL یکی از معتبرترین مدارک بین‌المللی در زمینه مهارت‌های کامپیوتری و استفاده از نرم‌افزارهای مختلف است. این دوره به شرکت‌کنندگان آموزش‌های متنوعی از جمله مبانی کامپیوتر، استفاده از اینترنت، مبانی ایمیل، استفاده از نرم‌افزارهای Microsoft Office (مانند Word، Excel، PowerPoint) و ... را آموزش می‌دهد(آموزش ICDL در تبریز).

دوره آموزش اکسس (Microsoft Access)

دوره آموزشی اکسس (Access) یکی از دوره های حرفه ای آموزشگاه کامپیوتر در تبریز است. قبل از هر توضیحی باید بدانید که اکسس (Access) یکی از نرم افزارهای شرکت مایکروسافت و یک سیستم مدیریت داده می باشد که با استفاده از آن می توان بانک اطلاعاتی ایجاد کرده، آن را ویرایش نمود و در هر زمانی به آن دسترسی پیدا کرد. شما طی دوره آموزش کاربردی اکسس در کلاس کامپیوتر در تبریز می توانید بانک های اطلاعاتی به وجود آورده و عملیات مورد نظر را بر روی آن ها انجام دهد. در واقع دوره آموزش اکسس بیشتر برای برنامه نویسان و طراحان وب سایت بسیار مفید است و یکی از بهترین دوره های آموزشی کامپیوتر مناسب برای ورود به بازار کار میباشد. شما با شرکت در دوره آموزشی اکسس (Access) علاوه بر یادگیری و تسلط بر این نرم افزار می توانید مدرک فنی و حرفه ای اکسس را از آموزشگاه کامپیوتر آپادانا در تبریز دریافت نمایید.

سرفصل دوره آموزشی اکسس شامل موارد زیر می باشد.

  • آشنایی با مفاهیم پایگاه داده
  • کار با جداول
  • بازیابی اطلاعات
  • استفاده از فرم
  • گزارش و چاپ


منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن