همانطور که قبلاً هم گفته شد طراحی داخلی دفتر اداری به منظور ایجاد تاثیر مثبت در راستای افزایش انرژی، بازدهی و احساس آرامش در کارکنان است. این ۱۴ عامل طراحی داخلی اداری را بررسی می کنیم تا ببینیم چطور می توانیم یک طراحی داخلی اداری خوب داشته باشیم که علاوه بر ایجاد زیبایی و آرامش در محل کار، بازدهی و بهره وری کارمندان را افزایش دهد. برای طراحی داخلی مغازه نیز گاهی میتوانید قوانین حاکم بر این صنعت را نقض کنید تا با عملکردی هوشمندانه بیشتر مورد توجه مشتریان قرار بگیرید. انتخاب طراحی داخلی مناسب بستگی به کابری محیط مورد نطر دارد پس هنگام تماس با مشاورین ما ابتدا نوع کاربری محیط و اهداف خود از احداث آن را مطرح کنید. در طراحی ویترین مغازه هرگز از رنگهای تیره و بدون روح استفاده نکنید چرا که اثر منفی بر چشم بیننده خواهد داشت و در نتیجه آن با کاهش بازدهی کسب و کار خود روبرو میشوید.

در بعضی کسب و کارها اساساً داشتن یک فضای کاری شلوغ همراه با چیدمان پر و فشرده مناسب نیست. چند نکتهٔ اولیه و مهم در هنگام طراحی داخلی اداری برای هر نوع کسب و کاری وجود دارد که با هم آن ها را بررسی می کنیم. طراحی داخلی هتل خور را به کارشناسان خبره مجموعه ما بسپارید. طراحی ویلا از دیگر حیطههای کاری مجموعه ما بشمار میآید. این طراحی صورت می گیرد و مورد توجه بسیاری از افراد می باشد. تیم خود را به چالش بکشید و مکانی را طراحی کنید که به همه افراد انگیزه دهد. از آن جایی که طراحی داخلی دفتر اداری سبب می شود فضای اداره از سردی و یکنواختی خارج و به محیطی زیبا و جذاب تبدیل شود، بنابراین طراحی داخلی اداری تا حد زیادی می تواند در روحیه کارمندان تاثیر گذار باشد.این بحث یکی از مباحث ثابت شده در علم کاری و اداری می باشد. اگر شما در محیطی کار می کنید که پنجره دارد، بهتر است که این پنجره را با پرده های کلاسیک و سلطنتی بپوشانید و فضای بی نظیری را خلق کنید. با ایجاد نور مناسب در آشپزخانه میتوانید محیطی آرام و لذت بخش را برای میل کردن غذا به همراه خانواده فراهم آورید.

فضای نشیمن جزئی از محیطهای نیمه خصوصی منازل محسوب میشود، معمولاً هنگام انجام طراحی داخلی باید توجه داشته باشید که بخش پذیرایی دید مستقیمی بر این فضا نداشته باشد. طراحی داخلی رستوران سنتی باید متناسب با نوع کاربردی آن انجام شود، از طرحهای سنتی بیشتر در رستورانهایی که غذاهای سنتی از قبیل دیزی، کباب، جیگر و آبگوشت ارائه میدهند استفاده میشود. در کنار طراحی و اجرای پروژه های دکوراسیون و معماری داخلی فروش مواد و مصالح مورد نیاز اجرای دکوراسیون داخلی بخشی از فعالیت های چهارسو بوده است . اجرای پروژه روف گاردن در تهران نیز بسیار پرطرفدار طراحی داخلی مراکز اداری است. از آن جایی که در لابی های ساختمان تردد بالایی وجود دارد، بنابراین بایستی کفپوشی را انتخاب کنید که در عین زیبایی، مقاومت و استحکام خوبی نیز داشته باشد. با استفاده از پارتیشن های شیشه ای اداری ضمن احترام به اصل شفافیت و برابری در محیط های اداری می توانید پای دنیایی از خلاقیت را به محیط کاری خود باز کنید و از این طریق به شیوه ای هوشمندانه اهداف سازمانی خود را تحقق ببخشید. 3. ترکیب بافت شفاف و غیر شفاف در کنار یکدیگر که با استفاده همزمان از آجر و شیشه ایجاد میشود.

2. در بخش بالایی پیشخوان نیز از چراغهایی متناسب با انواع قرار داده شده روی میز استفاده کنید. سرسرای بزرگ ورودی یا همان لابی در هتل ها باید، یک فضای زیبا و آرامش بخش با دسترسی آسان و به همراه کانتری شیک و پرسنل وظیفه شناس برای راهنمایی و استقبال و بدرقه کردن مهمان ها باشد. کاربن : کاغذ کاربن درواقع یک ابزار کپی ارزان قیمت محسوب می شودکه در لیست وسایل دفتر کار قرار میگیرد. و یا اینکه با کمک این وسایل نورپردازی مناسب و ایده آلی را ایجاد کنید. وسایل این اتاق همگی شکل خاص و کودکانه ای دارند که خاطرات آن ایام را برایمان زنده می کند. فکر کرده اید که مشتریانتان راجع به فضای کاری شما چه برداشتی دارند . برخی از طلافروشیها به صورتی فعالیت میکنند که فقط با قشر خاصی از جامعه سر و کار دارند این قبیل مراکز میتوانند برای اجرای طراحی داخلی خود از خصوصیات روانشناختی همان قشر خاص بهره بگیرند و طراحی داخلی مغازه را به سبکی پیاده سازی کنند که بیشتر مورد پسند آن دسته از مردن باشد.

ایندکسر