حیاتی دقت به این که 2 شیار در پیستون تولید شده ، این پیستون وابسته به یک سیلندر 2 سوپاپ piston yz450f می باشد. در بعضا از پیستون ها کف پیستون فنجانی یا فرورفتگی جای سوپاپ دارد که هنگامی سوپاپ ها باز می شوند می توانند در آن حرکت کنند.در بعضی دیگر از پیستون ها سر پیستون گنبدی یا به شکل های دیگر هست تا تلاتم در محفظه احتراق ارتقا یابد. پیستون ، در عمق موتور اتومبیل می باشد ، به جهت بازدید پیستون میبایست درب سوپاپ و سرسیلندر باز شود. پیستون های شکاف دار T شکل، اساسی دو شیار افقی و عمودی هستند که سوراخ افقی آن‌ها نزدیک سر پیستون در ذیل حلقه ها و سوراخ عمودی انها در قسمت راهنمای پیستون قرار دارد.در طرف مقابل،فقط یک ترک افقی ایجاد می شود.(شکل ۹). به این شکل که یک بیلت (به رخ استوانهای شکل) نخستین در درون گوشه و کنار اکستروژن قرار میگیرد. به‌این معنی که تکه هایی از بدنه پیستون آنقدر داغ شده اند که بصورت پولکهای نازک در آمده اند و چنانچه همین موتور برای مدت طولانی آیتم به کار گیری قرار بگیرد احتمالا لکه های داغ بر آن تولید شدن و می تواند سبب ساز سوراخ شدن منتخب که بطرف خروج دود قرار داراست شود و در نهایت به از عمل افتادن موتور منجر شود . به‌این ترتیب که در داخل پیستون نواری از فولاد یا این که یک فلز منحصر (که فلز غیر قابل تغییر تحول نامیده میشود) قرار میدهند و روی آن ها را اساسی ماده اساسی یا این که آلیاژهای آلومینیوم پوشش میدهند. پیستون های بیضی رخ که برای خودداری از چسپیدن پیستون به سیلندر(گریپاژ)ساخته می شود با ابعاد خاصی طرح می گردد.به طوری که در دیده می شود قطر پیستون که در محور تکیه گاه گژن پین قرار دارد به اندازه۰۰۶/۰ اینچ یا ۱۵/۰ میلیمتر از قطر دیگر کوچکتر است و قطر پیستون در بر روی محور ۴۵ مرتبه ای نسبت به محور ۰۰۳٫۰ اینچ یا ۰۷۵/۰ میلیمتر کوچکتر از بزرگترین قطر پیستون است. 1ـ بیضی ساختن پیستون : زیرا گرمای احتراق به بالای پیستون میرسد و آن منطقه و قسمت قرار گرفتن گژن پین بخش اعظم از کلیه جا گرم می گردد ، دارای انبساط بیشتری است که این انبساط موجب چسبیدن پیستون به سیلندر و اشکال در کار موتور می‌شود بدین ترتیب پیستون را بیضی میسازند که سپس از گرم شدن انبساط پیدا کرده و موقعیت دایره پیدا میکند. در اینجا اکثر به تحلیل وب وبسایت پیستون لاستیکی پمپ بتن.

ایندکسر