کسب و کارها به جهت ترقی می بایست روی مارک خود سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یکی از از روش های تبدیل شدن به یک برند، داشتن وب وب سایت و فعالیت اینترنتی است.
برای تولید یک وب سایت عالی، کارهایی باید انجام شود. اولین کاری که می بایست در همین زمینه انجام بدهید این است که یک نام اینترنتی عالی و جذاب گزینش کنید. همچنین مطمئن گردید که لوگویی که تعیین می نمایید برای کسب و عمل شما منطقی است و می بایست املای آن درست و خوانا باشد و از کلمات نا آشنا به کار گیری نکنید.
اکنون که دامنه خویش را خریداری کرده اید، وقت آن هست که کارهای بیشتری انجام دهید. در همین نوشته 10 آیتم فراوان اساسی را لیست می کنیم. نکاتی که درصورتیکه در طراحی وب تارنما خویش از آنها پیروی کنید، مطمئن باشید که وب سایت شما برای مخاطبان دیدنی خواهد بود و یک سری قدم به موفقیت نزدیکتر شده اید.
 

1. وجود نقشه رویه منطقی و اساسی

البته وب وب سایت بایستی از لحاظ ظاهری زیبا باشد. البته مهمتر از آن، ابتدا می بایست شیوه عمل حیاتی تارنما خویش را بدانید. قبل از این که حتی بتوانید سرور خویش را انتخاب نمایید یا حتی یک عدد از کدهای HTML را وارد کنید، باید انتخاب نمایید که چه طرحی به جهت تارنما خویش در آیا نظر دارید؟ تجربه کاربری نیز به جهت تارنما و نیز برای SEO اصلی است. زیرا گوگل علاوه بر محتوا، ساختار سایت را هم در نظر می گیرد.
به همین برهان می بایست از نظر بصری و بصری یک طرح مطلوب و منطقی را انتخاب کنید. به طوری که کسانی که از سایت شما تماشا می نمایند بتوانند به راحتی اساسی آن تعامل داشته باشند و منطق سایت شما را فهم و شعور کنند و همینطور در مرتبه بندی google قرار بگیرند.

2. اطلاعات دقیق و مرتبط اهمیت تجارت را منتشر کنید

جاش فرانکل طراح می گوید: «بزرگترین ناکامی مردم تلاش برای ساختن وب سایتی می باشد که دوست دارند، خیر لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند». فرانکل می گوید، برای مثال، یک رستوران را در لحاظ بگیرید.
همه ما می دانیم که به جهت موفقیت در کسب و کار، یک رستوران باید منویی از غذاهای خود داشته باشد تا بتواند به راحتی مشتریان خویش را از غذاهای رستوران آگاه کند. هر به دست آوردن و کاری که دارید، برای هر شرکت متعلق ای که هر برنامه ای را تبلیغ می کند حتمی است. این بدان معناست که شما بایستی در جایی اطلاعات کاملی در مورد به دست آوردن و فعالیت خود داشته باشید تا از آن به جهت اطلاع مشتریان و مخاطبان خود در گزینه مدل کاری که انجام می بدهید استفاده کنید. به تیتر مثال، چنانچه شغل شما فروش یک متاع است، بایستی تصاویری مهم کیفیت خوب به جهت تمامی محصولات خویش ارائه دهید. علاوه بر این، در صورتی که در صنعتی فعالیت می نمایید که خدمات ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد، به تیتر مثال: سرویس ها پذیرایی عروسی، بایستی تمام امور و کارهای انجام شده را با جزئیات در وب تارنما خویش قرار دهید.
به تیتر نمونه صاحب و مالک یک سالن زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خود را در وبسایت قرار دهد، زیرا مخاطبان یک سالن زیبایی دوست دارند داده ها کافی در آیتم میزان مرغوب بودن همین سالن داشته باشند تا بتوانند خوب تر تصمیم بگیرند. در سرانجام می توانید دارای ارسال لحاظ به جهت مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان خود را ارتقاء دهید. وب سایت خویش را مهم اعتنا به نیازها و علایق مخاطبان خویش به صورت شخصی طراحی نمایید تا مدام مخاطبان خود را داشته باشید.
 
یک نکته اثر گذار برای سایت شما همین می باشد که قبل از طراحی وب سایت خود، وب تارنما رقبای خویش را بررسی کنید، به تیتر نمونه اگر به ساخت و فروش پوشاک مشغول هستید، می بایست بهترین حریف خود را در زمینه کاری خود و وب سایت او پیدا کنید. همینطور باز‌نگری نمایید و عارضه ها موفقیت او را بیابید، ملاحظه کنید از چه سبک محتوایی در سایت خود استعمال کرده میباشد که مخاطبانش را جذب کرده است.
واربی ​​پارکر می گوید: “کوتاه نباشید، گاهی زمان ها یک یا دو جمله می تواند مضاعف توانمند باشد.” بسته به ماهیت کسب و فعالیت خود، با ثبت داده ها دارای در سایت خود، در فعالیت خود قدرتمند و توانمند باشید.

3. دیتاها تماس را ارائه دهید

ثبت داده ها تماس در تارنما مطمئناً یک عدد از مهمترین امور است، براین اساس بایستی ورقه منحصر به فرد به خود را داشته باشد. میلز می‌گوید: «چند بار از وب‌سایت یک شرکت بازدید کرده‌اید و فکر کرده‌اید که رابطه حیاتی آن شرکت چقدر مشقت بار است؟» او می گوید: «بنابراین می بایست یک صفحه اطلاعات تماس در سایت خویش قرار بدهید و کل داده ها مانند آدرس ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه، در شکل لزوم، فرم تماس و لینک کانال های اجتماعی را برای کسب و عمل خود قرار دهید. دادن. تا اشخاص بتوانند به راحتی به دیتاها تماس شما دسترسی داشته باشند. زیرا هیچ چیز خسته کننده خیس از عدم برقراری رابطه اساسی تجارت نیست. چون هدف هر طراحی وب سایت به دست آوردن و کار ارتقا جذب خریدار است.
زمانی که می خواهید دیتاها تماس و نشانی آدرس اینترنتی و کانال های اجتماعی خود را در تارنما قرار دهید، آن را به شکل عکس در تارنما قرار ندهید، آنان می بایست بتوانند روی آن ها کلیک کنند، بدین ترتیب دارای کلیک بر روی آیکون های نتورک های اجتماعی، مخاطب به راحتی می تواند وارد ورقه گردید دارای ربط باشید و کارهایی را که می بایست انجام بدهید انجام دهید.
 
  امروزه همه گوشی های هوشمند همین امکان را دارند که بر بر روی لینک و پیوند های تماس کلیک کرده و اصلی کلیک بر روی آن مستقیماً تماس برقرار کنند

4. رابط کاربری معمولی و جذابی داشته باشید

نقشه بدون لغت ها اختصاری بی فایده است و وبسایت سوای راهکار مشخص و معلوم بی معنی و بی فایده است.
مطمئن شوید که از اسم های درست و منطقی برای صفحات مختلف وب سایت خویش استعمال می کنید. به تیتر مثال: اساسی ما تماس بگیرید یا این که اصلی ما تماس بگیرید (اطلاعات تماس گنجانده شده است)، برگه درباره ما (اطلاعات در مورد تاریخچه شرکت شما) و …
 هنگام توسعه یک راهکار استراتژیک برای وب سایت خود، می بایست راهی به جهت تولید یک فراخوان برای اقدام در حیث بگیرید. این بدان معنا هست که آنچه مردم دوست دارا‌هستند در سایت شما ببینند این هست که می توانند به راحتی به برگه گزینه عشق و علاقه خویش در هر برگه از وبسایت بروید، سفارش دهند و به راحتی به مجموعه شما لینک دهند. بتوانید به تارنما خویش بپیوندید، به پست الکرونیکی خود دسترسی داشته باشید، سرویس ها خود را مشاهده کنید، محصولات خویش را تماشا کنید و …
شما باید هدف ها خود را در تارنما خود واضح کنید. فرانکل می گوید: «خودتان را به جای مخاطبان و مشتریانتان بگذارید. وقتی از تارنما شما مشاهده می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. هدف ها آن‌ها چیست؟ به اهداف مشتریان بالقوه خود فکر کنید.
به خصوص زمانی که تصمیم دارید در وب سایت خود فروش آنلاین داشته باشید، می بایست به رابط کاربری آن توجه بیشتری داشته باشید، زیرا سایتی که فروش آنلاین دارد می بایست به طور کامل امکانات و دیتاها ضروری را به صورت آنلاین در اختیار مشتری قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید خود را انجام دهند و به وب سایت شما اعتماد کنند.

5. لینک و پیوند نتورک های اجتماعی را در وبسایت درج کنید

توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، google پلاس، آپارات و غیره. نتورک های اجتماعی هستند که امروزه آیتم استقبال بیشتر مردم قرار گرفته اند.
امروزه کانال های اجتماعی زیادی وجود دارااست که شما باید در آن‌ها عضو گردید و کسب و فعالیت خود را در سایت خویش توسعه بدهید تا کسب و کار خویش را گسترش دهید. همین نیز در سئوی شما بسیار اثرگذار است. کار در نتورک های اجتماعی و سناریو لینک های آن ها در وب وب سایت سبب ساز تبلیغ برند شما می شود.

 

ایندکسر