استفان کاری ، تحت آرمور “مارک کاری” را با محوریت بازگشت از طریق ورزش های جوانان راه اندازی می کند


روز دوشنبه ، Under Armour از راه اندازی ماركی كاری با استفان كاری ستاره گلدن استیت واریرز خبر داد. انتظار می رود این حرکت با مارک نایک اردن رقابت کند و به مصرف کنندگان جوان در سراسر جهان برسد.

مارک کاری اواخر این هفته آغاز به کار CurryBrand.com خواهد کرد و شامل کفش و لباس برای چندین ورزش مختلف از جمله بسکتبال خواهد بود. علاوه بر این ، برند کاری کفش های بسکتبال جدیدی را در 11 دسامبر عرضه خواهد کرد.

پاتریک فریسک ، مدیر عامل شرکت Under Armour به CNBC گفت: “ما می خواستیم اطمینان حاصل کنیم که این کار را تا حد ممکن نزدیک به شروع فصل NBA انجام داده ایم … و این واقعیت که ما بین جمعه سیاه و تعطیلات شروع می کنیم ، فکر می کنیم که این کار بسیار مناسب است.” .

“این همچنین به استفن کاری می دهد که واقعاً متعهد شود … او به طور فعال در تولید محصول مشارکت خواهد کرد. و ما بسیار هیجان زده هستیم که می بینیم یکی از ورزشکاران ما به محصول بسیار پایبند است.”

در نتیجه راه اندازی نام تجاری کاری ، این بخش بر فراهم کردن دسترسی کودکان به ورزش حتی در محله های کم درآمد تمرکز خواهد کرد. علاوه بر این ، كاری برند برای راه اندازی یك برنامه بسكتبال در هر دبیرستان با منطقه یكی از مدارس اوكلند كار خواهد كرد.

تا سال 2025 ، کاری کاری اهدافی از جمله “ایجاد حداقل 20 مکان امن برای بازی ، حفظ 125 برنامه ای که روی جوانان ورزشکار تأثیر می گذارد و ایجاد فرصت های آموزشی برای بیش از 15000 مربی – ایجاد تأثیر کلی بر بیش از 15000 مربی دارد. 100000 جوان. “

کاری گفت: “ما یک هدف مشترک برای باز کردن قفل بازی برای کودکان داریم ، بنابراین این یک مکان طبیعی برای تمرکز ما شده است.” “من بزرگ شده ام و کارهای زیادی را انجام داده ام تا بتوانم با خانواده ام به جامعه برگردم – و اکنون نیز این کار را ادامه می دهم – در حالی که Under Armour کارهای زیادی برای حمایت از ورزشکاران سراسر جهان انجام داده است.”

نام تجاری کاری از نظر سرمایه گذاری روی ارکان زیر تمرکز خواهد کرد: مکان های امن برای بازی ، برنامه نویسی و محصولات و مربیگری / توسعه رهبری.

کاری از سال 2013 با مارک Under Armour امضا شده است. در طول حرفه حرفه ای خود ، کاری به یکی از کشنده ترین بازیکنان تاریخ NBA تبدیل شده است و در سالهای اخیر به سه عنوان NBA کمک کرده است.

از آنجا که کاری پرفروش ترین ستاره این شرکت است ، نام تجاری کاری می تواند به Under Armour کمک کند تا فاصله خود را با نایک در سالهای آینده کاهش دهد.

از سال 2018 تا 2019 ، Under Armour درآمد خود را به 5.3 میلیارد دلار افزایش داده بود ، اما ستاره نایک هنوز درخشش بیشتری داشت. با این حال ، نایک در سال 2020 به دلیل همه گیری COVID-19 آسیب دید و در سال 2020 درآمد آن کاهش یافت.

کاری برند قصد دارد در ورزش بسکتبال سرمایه گذاری کند ، جایی که مطمئناً کاری کاری برای خود کرد.

فریسک در بیانیه ای گفت: “برای سالهای زیادی ، استیفن و آندر زره پوش با هم همکاری کرده اند – مشارکتی که بر اساس ارزش های مشترک ساخته شده است.” “از طریق این مارک ، ما این فرصت را داریم که چشم انداز خود را برای جهانی بهتر پیش ببریم ، به ویژه برای ورزشکاران جوانی که با چالش های دسترسی و فرصت های ورزشی روبرو هستند.”

Under Armour مطمئناً نبرد سختی خواهد داشت زیرا جردن برند به فروش سالانه 3.5 میلیارد دلار خود ادامه می دهد. این غول لباس به طیف گسترده ای از مصرف کنندگان می رسد و برند جوردن مترادف کفش است.




منبع: pencil-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>